מאמרים

בית חולים פרטי בישראל – מיפוי וסקירה

שוקלים לפנות לבית חולים פרטי? להלן מידע שיעזור לכם לקחת החלטה!

נושא הרפואה הפרטית בישראל הולך ותופס תאוצה בעשורים האחרונים. עד אז, בניגוד למדינות כמו ארה”ב, על הרפואה בישראל ניצחה הרפואה הציבורית, שניתנה דרך שירותי הביטוח הלאומי וקופות החולים השונות. בעשורים האחרונים, בעקבות המצב הכלכלי, הגידול בפער החברתי ושינוי המדיניות הממשלתית, יותר ויותר הסתננה חרדה כללית מפני היעדר היענות רשויות הבריאות במצבים של הזדקקות רפואית, וזו גרמה לעלייה משמעותית בביקוש לביטוחי בריאות פרטיים ויחד איתם הלך וצמח מעמדה של הרפואה הפרטית בכלל ושל בתי החולים הפרטיים בפרט, שזוכים לעדנה בעקבות פנייה של מטופלים רבים, ולאו דווקא אלה שהממון מצוי בכיסם.

נהוג לחשוב כי תחום הרפואה הפרטית כולל בעיקר רופאים פרטיים, אבל זה אינו המצב. הרפואה הפרטית בהחלט כוללת בתוכה בית חולים פרטי , ממנו יש כמה וכמה בארץ, רופא מרדים פרטי ואפילו מעבדות פרטיות וטיפולים וניתוחים המתבצעים באופן פרטי. בחלק מהמקרים קופות החולים משתתפות בנטל הכספי, ובחלק אחר של המקרים הנטל כולו מוטל על המטופל.

בית חולים פרטי – יתרונות וחסרונות

חסרונו העיקרי של בית חולים פרטי ברור – העלות אינה מתאימה לכיסו של כל מטופל ומי שידו אינה משגת, צריך להסתפק בשירותי הרפואה הציבורית גם אם אינם מספקים את כל המענה שהוא רוצה או זקוק לו. כמעט כל בית חולים ציבורי בארץ סובל מחוסר בכוח אדם, בעיקר ב רופאים מרדימים, בחדרי ניתוח, בחדרי אשפוז ואפילו במיטות. התלות בתקציב ממשלתי ובמדיניות הממשלה בכל עת, גורמת למצב בו בתי החולים קורסים תחת הנטל ולא מסוגלים לתת את כל המענה לו הציבור זקוק. מצבים כאלה לא יכולים להיווצר בשום בית חולים פרטי , שמפרנס את עצמו מתשלום לקוחותיו ולא תלוי בתקציב ממשלתי או במדיניות כזו או אחרת. בית חולים פרטי יכול להרשות לעצמו ואף חייב למטופליו להצטייד בציוד החדש ביותר שקיים בשוק, במספיק כוח אדם מיומן ואדיב, בשמות המובילים של הרופאים המומחים, בחדרים, במיטות, בשירות, באסתטיקה ובנקיון.

בית חולים פרטי – מיפוי ארצי

בכל בית חולים פרטי תוכלו לברר מהו ההסדר מול קופת החולים שלכם ואיזה מימון תוכלו לקבל מהביטוח המשלים. לכל בית חולים פרטי יש אינטרס שתהפכו למטופליו ולכן ישמחו לעזור לכם. חלק מבתי החולים מתמחים בטיפולים מסוימים וחלק מציעים את כל מה שתוכלו לקבל בבתי החולים הציבוריים, רק ברמה גבוהה הרבה יותר של שירות, באפשרויות בחירה הרבה יותר גדולות וברמות אסתטיקה וניקיון שלמרבה הצער לא קיימות ברוב בתי החולים הציבוריים.

בית חולים פרטי אלישע – בית חולים בבעלות פרטית הממוקם בחיפה ומציע מכלול של שירותים, ניתוחים, טיפולים ומכונים.

בית חולים פרטי אסותא – 4 סניפים ברחבי הארץ לבית החולים אסותא, השייך לקופת החולים מכבי, ומציע כמעט את כל השירותים שמציע כל בית חולים ציבורי, רק ברמה גבוהה יותר של שירות ושל אסתטיקה.

בית חולים פרטי מדיקל סנטר – דומה מאד לבית החולים אסותא מבחינת שירותים ורמה. ממוקם בהרצליה ושייך בחלקו לקופת החולים הכללית.

בית חולים פרטי אמריקן מדיקל סנטר – בית חולים בבעלות פרטית, הממוקם בראשון לציון ומציע שורה של מחלקות וטיפולים.

בית חולים פרטי עין טל – מרכז מומחים לרפואת עיניים, הכולל ניתוחים, טיפולים ואבחונים.

בית חולים פרטי נ.א.ר.א – מרכז רפואי פרטי הממוקם ברמת גן ומציע רשימה של רופאים מומחים בתחומים שונים, טיפולים וניתוחים הכוללים אשפוז יום בלבד.

מרכז רפואי רמת אביב- מרכז בבעלות פרטית, המגובה על ידי מרכז רפואי סוראסקי (בית חולים איכילוב) ומציע חדרי ניתוח, חדרי התאוששות ומעבדה בנוסף על מספר מחלקות.

בכל אחד מבתי החולים ניתן לבחור את הרופא המנתח ואת הרופא המרדים.

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו!

052-6844691

אודות מרדימים:

מרדימים בע”מ קם כדי לספק לכם שירות איכותי, מקצועי ומיומן של הרדמה עם הביטחון שיש מי שמעניק לכם ליווי אישי מתחילת התהליך ועד סופו ומחויב לשמירה על שלומכם בכל רגע בתהליך. הסגל הרפואי של מרדימים בע”מ מקצועי, מיומן ובעיקר מומחה. הרופא בוחר עבורכם את סוג ההרדמה, מכין אתכם להרדמה כראוי, רגיש לצרכיכם ולחששותיכם ומלווה אתכם גם במהלך ההתאוששות וקשיי ההחלמה. למידע נוסף - צרו עמנו קשר